Tuesday, April 23, 2013

HADI AWANG BERKATA YANG BENAR, WALAUPUN PAHIT

Kita bersimpati dengan suara AKAR UMBI PAS yang MENOLAK SAMA SEKALI calon PIL KUDA tajaan PKR ...

Kemelut dalaman akibat calon PIL KUDA ini menyaksikan pertembungan sesama sendiri dan ketidaksepakatan PKR dan PAS dalam menobatkan siapa yang berhak menjadi calon DUN Sg Acheh ... Mohd Yusni Mat Piah atau PIL KUDA.
Hadi Awang cakap banyak pun tak berguna juga. Buatlah penafian sebanyak mana mungkin kerana mulut Presiden PAS ini juga yang mendedahkan calon pilihan bukanlah TOKAN JUAL PIL KUDA. Pelik ... 
Sudah diputuskan, TOKAN PIL KUDA dimuktamadkan sebagai calon DUN Sg Acheh namun mengapa Pesuruhjaya Pas Pulau Pinang MENGGESA kepimpinan tertinggi Pas untuk segera turun padang bagi menenangkan AKAR UMBI parti ?
Suka atau tidak, AKAR UMBI PAS perlu menerima hakikat yang begitu pahit untuk ditelan ...



Hadi Awang - Calon Pil Kuda dan Komunis

Jika beginilah kualiti calon-calon pembangkang, bukan PAS dan penyokong-penyokong PAS sahaja yang perlu tolak calon tersebut tetapi rakyat keseluruhannya sepatutnya menolak pakatan pembangkang yang menjadi sarang syaitan dan tukang jual pil kuda.

Selain daripada tukang jual pil kuda dan syaitan, Hadi Awang juga mendedahkan calon PKR yang berideologi komunis! Laporan media :

Tanpa menamakan calon, menurut Abdul Hadi, PAS mendapat maklumat terdapat calon PKR yang merupakan pengedar dadah “pil kuda” dan beideologi komunis. 
“Nak jadi calon macam mana edar pil kuda? Orang PAS tak boleh kerja calon macam ni, terang-terang saya sebut” tambah beliau. 

No comments:

Post a Comment